pátek 30. března 2018

Brownies

BrowniesJe to až s podivem, že můj první pokus o brownies proběhl až teď, ale je to tak. Od jeho vyzkoušení mě vždy odrazovalo množství cukru uváděné v receptech. Jenže jak jsem při různých ochutnávkách zjistila, bez toho dostatečného množství cukru není brownies ono. Já jsem si v receptu množství cukru přeci jenom trošku snížila, ale i tak je to kalorická bomba. Naštěstí je brownies tak syté, že ho nelze sníst moc, takže směle do toho:)

Ingredience: (forma 19x25 cm)
175 g hořké čokolády (obsah kakaa min. 50%)
125 g másla
2 vejce L
100 g cukru
40 g hladké mouky
1/2 prášku do pečiva

Čokoládu si spolu s máslem rozpustíme nad vodní párou nebo v mikrovlnce. Vejce vyšleháme do světlé pěny, poté přisypeme cukr a šleháme dalších několik minut do husté pěny. Vaječnou směs opatrně vmícháme k čokoládě a nakonec zlehka vmícháme prosátou mouku s práškem do pečiva. Těsto přelijeme do pekáčku vyloženého pečícím papírem a pečeme v troubě předehřáté na 160°C zhruba 25-30 minut. Správně upečené brownies má na povrchu pevnou krustu a pod ní zůstane mazlavé. Brownies necháme vystydnout a poté nakrájíme na malé čtverečky.

Brownies
Tipy:
Klasický test se špejlí, zde tedy nefunguje resp. pokud Vám vyjde špejle suchá, máte bohužel přepečeno. Brownies můžete doplnit šlehačkou příp. vanilkovou zmrzlinou a ovocem.

Žádné komentáře:

Okomentovat