neděle 31. července 2016

Raw kakaovo-kokosové kuličky

Raw kokosové kuličky s kakaemPřed dvěma týdny jsem vyhrála v drogerii DM krabici plnou výrobků a mimo jiné jsem v ní objevila i raw kakaovo-kokosovou tyčinku, která mě svou chutí úplně nadchla. Připomněla mi kokosový suk s kakaem ovšem ze zdravých surovin. Tyčinka byla složená jen ze tří surovin a navíc z takových, které mám běžně doma, takže jsem si hned musela zkusit svou vlastní. Hotovo bylo za pár minut, co víc si přát:-)

Ingredience: (na cca 15 kuliček)
200 g vypeckovaných datlí
75 g strouhaného kokosu
18 g kakaa
kokos na obalení

Datle si pokrájíme na menší kousky a dáme do mixéru. Mixujeme, dokud nevznikne kompaktní směs, do které vmícháme kokos a kakao. Ze vzniklé hmoty tvarujeme tyčinky nebo kuličky, jak komu vyhovuje. Hotové kuličky obalíme v kokosu.

Tipy:
Pokud máte tužší datle, můžete během mixování přidat 1-2 lžíce vody, popř si je můžete předem namočit.

Žádné komentáře:

Okomentovat