sobota 31. října 2015

Arašídové sušenky

Sušenky s arašídovým máslemJelikož zkouším neustále nové recepty, tak se mi dost často stává, že nějaký osvědčený recept klidně rok neupeču. Jako třeba tyhle sušenky, vždycky všem chutnaly a já je přitom neupekla skoro dva roky. Tak trochu si myslím, že to je kvůli tomu, že jsou strašně jednoduché na přípravu a já teď mám raději recepty, které vyžadují trošku více námahy. Dneska ale nebylo vůbec času nazbyt, takže jsem tento recept více než uvítala.

Ingredience: (na cca 20 sušenek)
150 g hladké mouky
70 g másla
70 g arašídového másla
100 g třtinového cukru
1 vejce
1 lžička prášku do pečiva 

Příprava je opravdu jednoduchá. Všechny suroviny smícháme a vypracujeme na těsto. Z těsta válíme kuličky zhruba o velikosti vlašského ořechu, které lehce zploštíme a dáváme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme v předehřáté troubě na 190°C zhruba 15 minut dokud sušenky nezačnou zlátnout. Upečené sušenky jsou měkké, ale po vychladnutí ztvrdnou.

Tipy:
Arašídové máslo za rozumnou cenu seženete v rámci amerického týdne v jednom nejmenovaném supermarketu. Na sušenky můžete použít arašídové máslo s kousky i to hladké (já mám raději variantu s kousky). 

Žádné komentáře:

Okomentovat