čtvrtek 15. června 2017

Raw kakaový dortík s borůvkami a jahodami

Raw kakaový dortík s borůvkami a jahodamiDalší z řady raw dezertů, který jsem vyzkoušela, je téměř bez práce. K dokonalému výsledku je potřeba výkonný mixér, který si poradí se slunečnicovými semínky, jde to ale i s obyčejným mixérem, jen nebude vzniklá hmota tak hladká, což mně osobně vůbec nevadí. Chuťově mi tento dezert přišel skvěle vyvážený a v kombinaci s borůvkami a hlavně domácími jahodami neměl chybu. Jako u všech raw dezertů platí i zde, že je poměrně sytý, takže si vystačíte s menším kouskem. Dortíky jsem dělala v silikonové formě na minitartaletky, místo toho můžete udělat jeden dort o průměr 18 cm.

Ingredience: (na formu o průměru 18 cm nebo 16 mini dortíků)
200 g slunečnicových semínek
150 g javorového sirupu
30 g kakaa
30 g kakaového másla
1 lžička vanilkového extraktu.
110 ml vody 

Na dokončení:
jahody
borůvky

Kakaové máslo rozehřejeme a spolu s ostatními surovinami dáme do mixéru. Mixujeme, dokud nevznikne co nejhladší směs. V ideálním případě vznikne hladký krém. Můj mixér si se slunečnicí úplně neporadí, takže krém měl trochu hrubší strukturu. Hmotu přesuneme do formy vyložené pečícím papírem a dáme na několik hodin do lednice nebo na hodinu do mrazáku. 

Raw kakaový dortík s borůvkami a jahodami


Tipy:
Kakaové máslo můžete nahradit kokosovým olejem.

Žádné komentáře:

Okomentovat